3/22/2013

73

assalamualaikum .

Semalam hari yang mie suka sangat,
sebab hari Khamis kelas habis pukul 11.30am,
haha,
So, semalam dapat keluar ramai ramai dengan sisters mie,
pergi beli groceries je pun tapi punyalah bising,
bising bergambar,
Selca lebih,
typical modern ladies!
after that pergi makan pizza yang superb besar!
Besar macam double pizza large,
woaaahhhh!
nasib baik semalam off day,
mie makan 2 pieces kot,
dahla before tu da makan red velvet cupcake,mi goreng lagi,
mira the mon mon -_-

Mira,pipi tu pipi,tolonglah jaga,macam ada bola ping pong

Satu hal lagi, cucu ke-dua Haji Aman's family,Alia Najihah,dapat 11A straight!
strike!
proud of you lil sis!
so, she's gonna pursue medicine too, i guess.
either continue dekat UIA atau USIM,
hmm,akak la kopak,belanja awak sushi king nanti adik oi.
takpe,  rabak pun akak sanggup,
akak sayang alia lebih.
tahun ni my bro pula yang amek SPM,
orang sibuk stay up malam study,
kau sibuk stay up malam angkat dumbbell.
adik..adik..
siap tweet aku
'Kau buat apeje arini,jangan lupa buat cardio taw kakak,lepastu makan 6kali sehari tapi sikit2 je'
Bagus kan adik aku,jadi personal trainer aku.
*sigh
nasib body structure kau peberet aku,
kalau tak,aku boo kan aje kau ni.

whatever pun,life's getting better,
so,i'll keep on being brighter than the sun.




No comments:

Post a Comment